101

hejhej.. sitter här med systers brev i min hand.. funderar på om jag kanske ska ta mig tid att svara på det :) men samtidigt så vet jag att jag måste plugga till provet imorgon.. hatar muntliga prov.. menmen..

Idag har "nån" ringt mig från Linköping.. missade samtalet men hon lämnade ett medelande... Jobbet jag sökte igår..., det är bara ringa dit så har jag en anställningsinterjuv. :D skoj skoj ! Men jag menar Linköping ?? kanske inte var så jätte smart av mig att söka dit just nu.. måste ju tänka på att jag har en föreställning att visa i mitten av maj.. och jag måste ju tänka på skolan... Fan då ! jag som blev taggad på det :) men jag ska ringa dit imorgon så får jag höra vad dem säger.. :) vet inte det kanske går riktigt skit när jag pratar med dem i telefonen så dem kanske inte ens voill att jag ska komma dit ens...

Idag så va har jag gjort då? hmm jag har varit i skolan sen så har jag shoppat ,med sandra och min teaterlärare Clara :) det var skoj vi handlade saker till föreställningen :) sen har jag vart hos sandra, hon köpte kekab åt oss så man känner sig ju lagomt fet just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0