93

Kom precis hem från skolan.. hade idrott idag ! känndes som att jag skulle ramla ner och dö ! höll på med lite olika konditionstest. Och alla vet ju hur bra kondition jag har.. Skulle aldrig ha ta git den där groggen igår känner jag..haha
kommer att få sova ensam minst två nätter i rad nu.. jobbigt jobbigt, eller a jag kommer inte kunna sova med den jag vill sova med vilket fall som helst !

saknar mina systrar ! Saknar dem båda två jättemycket !!! <3 älskar dem ! dem betyder allt för mej ! ! ! ! !  måste försöka ta mej ner till palle så snabbt som möjligt ! var evigheter sedan jag fick träffa henne nu !

image2
mina underbara och älskade systrar ! Emma och Paulina ! <3 älskar er !

Kommentarer
Postat av: Paulina

Hej Babe, jag hittade dig.
(^.^)

2008-04-06 @ 12:05:24
URL: http://www.vinterbarns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0