cityfesten vs saknaden

Igår..
Slutade jobbet och cyklade hemmåt. Hoppade in och tog mig en skön och efterlängtad dusch.
Efter ett tag så kom Charlotte över, hon vela röva med mig till cityfesten. Så efter ett tag så satt vi där på bussen.
När vi kom in till gävle så gick vi omkring och strosade i regnet. Och var ganska nära på att bli övertalad att göra en tungpiercing. Men även fast han prutade ner priset från 500:- till 350:- så blev det lite för dyrt för min utsvulltna plånbok, Så vi lyckades komma därifrån och in på Konsum så att jag kunna köpa plåster till mina skavsår som blev allt djupare. Fortsatte gå våran runda och hamnade vid scenen.. the poddles.. mums säger jag. Älskar att se dem live. Tredje gången nu. Jag tycker att sångaren där ser otroligt charmerande ut ;) Såg även min kusin där.. vet ej om det var anna eller erika. Och hennes mamma.
Både charlotte och jag fastnade i ett strumpstånd, 12 för 100:- och vi var båda tydligen i stort behov av dem. Vi åt en langos, vilket jag tycker är väldigt viktigt under cityfesten. Och sen köpte jag ett par skor för ynka 149:- även fast jag egentligen inte hade råd. Det började regna ganska mycket så vi gick in i ett öltält. Var inte sugen att dricka så jag hoppade över den biten.
Tog ett tag att få upp charlotte på dansgolvet men när hon väl kom upp ditt så dansade vi hela tiden:)  det var faktist trevligt måste jag säga. Och när vi dansat klart så satt vi oss på bussen hem, och väl på rececentrum lära vi vänta på en annan buss så jag satt mig ner på rälsen och vattnade lite grann.
Måste också lägga till att det var otroligt längesen jag var nykter på en cityfest, men den här gången var jag det..

saknaden då? ja igår när jag kom hem från jobbet och hoppat ut ur duschen så ringde daniel, jag började gråta i telefonen för att jag saknar honom så mycket. Men är glad att han ringde. fast lite dumt av honom med.. eftersom han inte har mycket batteri kvar på sin telefon. så då är det väll bättre att skicka sms ? Tänkte på honom hela tiden, och när jag var inne i gävle så önskade jag bara att han skulle vara där med mej.
När vi kommit in i tältet igår så ringde han mig. Men det var alldeles för hög musik för att kunna svara eftersom ja inte skulle ha hört honom. så jag sprang ut och försökte ringa upp.. Fick inte tag på honom..:(
då kom klumpen i magen igen.. fan hade hans batteri tagit slut nu ? inte konstigt i sånnafall.
men när vi gick mot bussen så ringde han mig igen och den här gången så fick jag min chans att svara.
Fick ett litet sms senare av honom med. ett sött litet goo natt medelande. saknar honom så otroligt mycket och får inte bort min klump i magen. Vill bara att han ska komma hem. fredag idag.... lördag i morgon.... söndag... då kommer han hem.. men jag jobbar när han kommer hem ! så han får allt lov att komma ut till mig på kiosken


idag. vaknade upp hos charlotte.  Sitter här och skriver blogg inlägg. Ska snart åka till jobbet... 16-22 idag.. så kom ihåg nu. Ut till årsundavägen 303 och handla i den lilla kiosken nu.. vi säljer ju sörgåsrån ;) funderar på att köpa hem det :P
skulle vara gott att mumsa på tycker jag,,
saknar min älskling något otoligt mycket.. visste inte om att man kunde sakna någon så här mycket..
kom igen nu dagarna... GÅ ! jag vill ha Söndag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0