jobbig längtan men värre oro.

hejhej. nu sitter jag hemma os charlotte. Vi har spelat  mario hela kvällen.. hmm ja jag har inte påstått att vi har mycket till liv haha :P
har jobbat idag med. Det gick bra. var lite segt bara, och ja vela bara hem och sova.


saknar daniel så himmla mycket !...vet eller a hoppas att jag inte behöver vara orolig. men det är lite svårt att inte vara det. Mitt hjärta litar på honom, men mitt huvud spökar. Jobbigt. Jag vet inte hur jag ska stå ut med att sakna honom nå mer. Det har bara gått nån dag, men jag mår så himmla dåligt. visst att jag saknade honom när han jobbade borta i två veckor. men då kunna jag nå honom hela tiden. Nu är de begränsat.. han är i ett annat land. Han kan inte ladda sin telefon. Så ha har bara på telefonen en gång om dagen ungefär.. och bara en kort liten stund. 
Det finns ingenting han gör därborta som jag kan få reda på, så om han sviker mig på nå sätt så kommer jag aldrig att få reda på det.  Men jag försöker at lita på honom. För det gör jag ju när han är hemma i sverige.. Så vad är skillnaden? jo kanske att hans kompisar som han åkt med åkte dit för att supa, knulla och titta på strippor. Daniel åkte dit för att shoppa och se sig omkring. Är det bara jag som tycker att han har gjort en konstigt val av vänner att åka med ? klart jag ärorolig. Spelar ingen roll hur mycket jag litar honom. Klart att hjärnan min spökar i dem förutsättningarna. Varför kan det inte bara bli söndag..?

aja.. i morgon ska jag jobba 16-22 så kom till hedåskiosken på årsundavägen och säg hej till mig och köp dej en glass eller snus eller nå.
så ska jag äta kräftor med charlotte imorgon med.
Och sakna daniel i massor, jävla jobbiga vecka det här är.. Orkar inte med mer. Fan va ska jag göra. Har mått illa och haft huvudvärk konstant sen han åkte. Oro och konstiga tankar. Ingen vidare kombination.
aja nu ska jag ta en alvedon eller  nå. och gå hem och se om ja kanske kan sova..
puss hej älskar daniel !! <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Önskar att jag kunde komma å säga hej på ditt jobb!! :)

jag saknar dig min lilla gumma. Daniel vill bara ha dig,och det vet du innerst inne, men vet hur du tänker och det e jobbigt. älskar dig. puss

2008-08-06 @ 12:01:52
URL: http://hedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0