nervös !

Sitter hemma hos pappa just nu, börjar tio över ett idag.. skönt ! även om det bara är för den här veckan.
Nu har jag bestämt mig, det blir till att klippa mig, antagligen i helgen.. behöver allt stöd jag kan få..
tänk om det blir fel ! Jag har inte haft såhär kort hår sen det började växa ut när jag var helrakad.. Shit va kort hår jag kommer ha.
men jag kan inte bestämma mig för om jag ska ha blond eller brunt hår.. Tror att jag ska börja med blont iaf och sen kanske övergå till brunt om jag tror att det kommer att kännas bättre. Fan kommer inte våga låta någon se mig när det är gjort. Inte ens Daniel... Jobbigt jobbigt.. Men jag hoppas att det kommer att gå bra och att det blir precis som jag vill ha det.. och jag vill ha det precis som på bilden jag har. Tyvärr måste jag skriva ut bilden på nå sätt.. Och jag vill ju inte köpa photo-papper bara för att skriva ut en bild till frisören..menmen det löser sig nog.

Nu ska jag föresten börja andvända min andra blogg flitigt. Jag måste ju... och då kommer jag nog antagligen lägga ner mer tid på den här bloggen också.

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Emma

Gumman, du kommer bli jättefin!! Frisyren var skitläcker och det kommer du med bli i den!! :)

2008-08-26 @ 21:19:20
URL: http://hedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0