snuvig och trött

hejhej .. just nu så sitter jag hemma hos pappa. När jag kom hit fick jag en stor påse med gooosaker som han har köpt när han har vart i Finland :) mums mums säger jag bara, jag som hade bestämt mig för att bli nyttig imorgon.. får vällse hur fanken det kommer att gå nu.
Åkte hit när daniels kompis kom över, står inte ut med honom.. Och jag har nog iaf en 50 anledningar till det iaf.
men ja ska nog ta och trampa hem snart vilket fall som helst, daniel ska lägga sig tidigt och jag vill inte komma hem när han har somnat då.

saknar mina systrar ! vill verkligen jättegärna träffa dem nu ! Jag kan ju säga en sak, jag tänker inte vänta ända till jul för att få träffa er, förstår ni det mina underbara !

Kommentarer
Postat av: Emma

BRA!:D ska vi försöka ses i västerås då?

2008-08-20 @ 16:42:05
URL: http://hedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0