Tisdag idag

I söndags så kom daniel hem ! det var riktigt skönt det ! Var så himmla jobbigt när han var därborta.
och igår fick han äntligen hem sin soffa :) riktigt stor och mysig är den !  Idag har jag inte gjort så mycket annat än att kollat på os. Var ju brottning idag så det var trevligt. På torsdagh är det äntligen dags för lite svenska brottare :)

Just nu sitter jag och lyssnar på midnight express ... ett coverbands skiva.. som jag fick efter att ha blivit tvingad att ställa mig på scernen och sjunga med dem i lördags under cityfesten. Var en hemskt pinsam situation där vakten lyfte upp mig på scenen där bandet stod och väntade på mig..
Så jävla bra är dem ju inte på skiva inte, men man måste ju lyssna på det man har fått :) men dem var jävla bra och roliga live iaf :)
men nu ska ja titta lite på os igen..

Kommentarer
Postat av: Emma

Varför missar jag allt roligt?! :) Jag hoppas vi ses snart!! <3 Skönt att Daniel kommit hem nu o att soffn komit med :) När under torsdagen är de svenska brottarna? PUSS

2008-08-13 @ 06:15:35
URL: http://hedquist.blogg.se/
Postat av: Paulina

fick han ihop soffan tillsist? :P hoppas allt är bra. puss.

2008-08-13 @ 11:06:38
URL: http://vinterbarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0