totalt jävla mörker ?

Sitter hemma hos pappa nu. Kom hit för att jag inte har något bättre för mig.
Känner mig ensamare än någonsin, och då har jag ändå haft fullt upp hela dagen.
Saknar honom så otroligt mycket... Vantrivs utan honom i min närhet. det var en sak när han jobbade borta, men nu är han i ett helt annat land. Känner mig så orkeslös.
Men jag vill att han ska ha det roligt, Han har saknat mej för mycket under dagen. Så han har inte klarat av att ha kul. Och jag vill att han ska kunna ha det roligt därborta.

men iaf idag så har jag varit med Charlotte hela dagen, först åkte vi till valbo för hon skulle titta efter en ny mobil - utan resultat, och en mp3 - även det utan resultat.
kan ju komentera att det regnade nå fruktansvärt mycket, så vi var dyngsura exakt hela dagen.
Efter valbo så åkte vi hem till min lägenhet så ja kunna tvätta och diska. Vi åt mat.. det blev paj idag. Tittade på lite film  med godis på sidan av. Jag packade i lite skor och annat smått och gott innan vi drog vidare till Daniels lägenhet där jag avlastade mig lite :P
gick upp till henne en stund.

Imorgon är det jobba som gäller. Så jag kommer ju förhoppningsvis att kunna tänka på annat än att bara sakna daniel hela tiden. Jag hoppas iaf.
Så glöm inte bort att åka förbi och köpa  er en glass eller något annat gott på den lilla kiosken mot efter årsundavägen (efter sötutsbadet)

men nu så ska jag hjälpa pappa att lägga in lite saker på tradera innan jag oker hem och sover. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0