22 december..?

Kaos !
Stressad som bara den inför julen som ska firas.
Dagen har varit stressig och daniel har varit allt annat än jag kunnat önska idag. Han har kommit på dem mest vrickade sakerna man kan komma på eftersom han vet hur mycket jag har att göra. Nej istället blir det stim och stoj i lägenheten så att man inte kan få något gjort alls.. DRYGT!!
men mamma var förbi en sväng :-) bjöd henne på lite te medans hon satt snällt och väntade på en nybalkad lussebulle. Ja jag har bakat sånna iaf ! :-P
Sen ikväll blir det fröhoppningsvis mer baka..
Snart så kommer palle till sandviken :-) det ska bli trevligt. Även fast jag bara kommer hinna träffa henne en snabbis idag eftersom jag har alldeles för mycket just nu !

Skänker föresten en tanke (eftersom jag inte vet om jag kommer blogga nå innan julafton) grattis Louise på artonårsdagen den 24/12 !!

Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. tack för det gooooodda teet, du lyckades även med ditt lussebullsbak. sköt om dig och ha det så bra, vi ses imorgon. ett jättetack till daniel för att han hämtade mig....puss och kram gumman min.

2008-12-23 @ 12:09:06
Postat av: sara

stöka på.. hoppas de blev bra.. :)

2009-01-01 @ 19:44:38
URL: http://saraolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0