dagen efter

igår hade jag ett riktigt lyckat och trevligt julfirade, emma hjälpte mej i köket hela tiden vilket jag uppskattade riktigt mycket ! Och palle och david såg så söta ut tillsammans :-)
Gästerna haha var ju lite tidiga då, så det blev lite stressigt för oss i köket,
Mamma, håkan, mormor och morfar.

Blev mycket mat och mycket fika ! Själv var jag inte allt för pigg på mat eftersom jag självklart lyckades med att bli sjuk lagom till julen.
Men det känndes riktigt lyckat.
Tack alla för alla fina presenter som jag har fått !! Och hoppas att ni hade det trevligt med systrarna hedQuist i befälet ;-)

Ikväll kanske det blir utgång i gävle. Får se hur pigg jag känner mej på det ikväll..

Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. ännu en gång säger jag ett riktigt STORT tack för gårdagen, det var verkligen lyckat, ni hade ordnat det så bra. mormor och morfar öser oxå sitt beröm över er. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns puss och kram älskar dig hejdå!

2008-12-25 @ 14:37:13
Postat av: emma

underbar julafton hade vi! jag älskar dig! tack för en oförglömligt bra julafton :)

2008-12-26 @ 21:23:04
URL: http://hedquist.blogg.se/
Postat av: sara

hoppas du hade kul i gävle! härligt när man kan bjuda hem alla till sig.. det ska jag göra snart med! hoppas jag! XD alltså bo själv så jag kan ha julfirade! :P

2009-01-01 @ 19:48:06
URL: http://saraolen.blogg.se/
Postat av: Annelie

Saknar dej gumman. :) Uppdatera din blogg snart så jag har ngt att läsa. puss

2009-01-01 @ 20:58:04
URL: http://rosenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0