en liten lista

JAG HAR:
(X) snott den här listan från nån
(X) varit full
(X) hånglat med någon av samma kön
(X) varit kär
(X) rymt hemifrån
(X) haft känslor för någon som inte känt samma sak
(X) hånglat med en främling
(x) ljugit för en kompis
(X) skolkat
( ) varit kär i en av mina internetkompisar
( ) flygit
(X) älskar eller saknar någon just nu
(X) legat på rygg och sett molnen flyga förbi
(X) gjort en snöängel
(X) byggt ett sandslott
(X) hoppat i en vattenpöl
(X) lekt utklädd
(X) hoppat i en lövhög
(X) fuskat när jag spelat spel (DE BRUKAR JA!!)
(X) varit ensam
(X) somnat i skolan
(X) tittat på en solnedgång
(X) tittat på solnedgången tillsammans med någon jag bryr mig om
(X) sovit under stjärnorna
(X) blivit kittlad
(X) blivit missförstådd
(X) vunnit en tävling
(X) gått mot rött
(X) haft kramp
(X) ätit ett helt glasspaket på en natt
(X) dansat i månljus
(X) hatar mitt utseende
(X) ifrågasatt mitt hjärta
(X) gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
(X) varit vilse
(X) simmat i havet
(X) känt som om jag håller på att dö
(X) gråtit mig själv till sömns
(X) lekt tjuv och polis
(X) sjungit karaoke
(X) gjort något med mig själv som jag inte borde gjort
(X) fångat en snöflinga på tungan
(X) dansat i regn
( ) skrivit ett brev till tomten
(X) blåst bubblor
(X) gjort upp eld på en strand
(X) fått en önskan uppfylld
( ) hoppat från en bro,(not Bungeyjump)
(X) haft sex i en skog nära vägen
(X) kysst en spegel
(X) sjungit i duschen
( ) haft sex på toa i skolan
(X) drömt att jag gift mig med någon
(X) limmat fast min hand i något
(X) pussat en fisk
(X) suttit på ett tak
(X) skrikit så att jag inte fått luft
( ) pratat i telefon i mer än tio timmar
(X) stannat uppe hela natten
( ) haft sex på en strand
(x) plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
(x) klättrat i träd
(x) är rädd för att titta på skräckfilm ensam
(X) blivit puttad i vattnet med kläderna på
(x) blivit tillsagd av en främling att jag är söt
(x) fångat en fjäril
(x) skrattat så mycket att jag grät
(x) fuskat på ett prov
(x) haft sex i baksätet på en bil
(x) glömt någons namn
(x) sovit naken
(x) pratat med en främling i mer än fem minuter
(X) spottat på någon jag ogillat
(x) varit svartsjuk 
(x) busringt
(x) Är tillsammans med någon
(X) Åkt fritt fall

Kommentarer
Postat av: sara

i år eller över huvudtaget?!

2008-12-22 @ 12:54:39
URL: http://saraolen.blogg.se/
Postat av: sara

nej de måste vara i de stora hela..

2008-12-22 @ 12:57:51
URL: http://saraolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0