en liten tripp

Igår så var jag till valbo med Charlotte det var trevligt, och jag hittade en massa jag vela ha. Synd bara att min plånbok har bantat och inte vela samma sak som jag.
Men köpte iaf ett par trosor, haha då blir daniel glad.

Träffade även madde en snabbis igår , trevligt trevligt. Hon skulle ut och äta med jobbet. Jag vill också ha ett jobb som jag kan få gå ut och äta med !

just nu så sitter jag på min foto lektion, lite segt eftersom jag inte vet riktigt vad jag ska göra eftersom jag är klar med uppgiften som vi ska göra. sen bara tråkiga lektioner efter det med. + äcklig mat i skolan.(pyttipanna...)
Sen ska jag följa med madde till valbo eftersom hon ska julhandla.. Mycket valbo denna vecka, mindre shoppa.. eller 1% kanske det blir :-P
om jag hinner blir det träning med, väl behövligt eftersom jag fortfarande funderar på vad jag ska göra med tränar erbjudandet. Fan hjälp mig !!!
Blir förhoppningsvis en tripp till mamma med, så får vi se hur det löser sig med papperna och så..Love you mami !

Kommentarer
Postat av: sara

kul men valbo.. blir mkt sånt så här i juletider..

som jag sa i belive in u.. och btw jag hatar pyttipanna! Blää! :S :P

2008-12-22 @ 12:52:28
URL: http://saraolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0