ett tag sedan

Nu har det längesedan jag skrev sist. Tråkigt att inte kunna sitta hemma framför datorn längre.
har egentligen inte hänt allt för mycket sedan jag uppdaterade sist, sånt är mitt liv.
Idag är det iaf måndag, det betyder att helgen är över och daniel har åkt i väg för att jobba.
Snart är det Jul, och jag hoppas att det kommer bli super trevligt !
En massa att fixa innan det, hur ska jag finna den tiden ??


Micke (en tränare på brottarklubben här i sandviken) ringde mig igår, det var ett mycket oväntat samtal och jag vet fortfarande inte vad jag kommer säga till svars. Men han vill och frågade om jag vill börja träna flickorna från och med nästa år.. What ?? Jag ! ? Jag måste suga på den karamellen ett tag. Jag är ju inte riktigt en ledar typ..Va säger ni andra ?Kan jag lära mig att bli ?

Kommentarer
Postat av: emma

klart du ska bli brottartränare!! :D

2008-12-15 @ 17:41:19
URL: http://hedquist.blogg.se/
Postat av: sara

klart du ska göra de! man lär sig hela tiden att lära ut och de tror jag du skulle klarra galant! ;) tror på dig!! <33

2008-12-22 @ 12:50:01
URL: http://saraolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0