färdig

nu är jag klar med fotouppgiften:-)
bilden som den såg ut före..
bilden efter lite fotojobb..

Okej, kanske inte är nån begåvning direkt.. Men förändringen duger väll ?

Köpte ett par skor i går när mamma och jag var i valbo, tror att jag håller på att få lite skavsår av dem nu, men det är väll sånt om man får ta antar jag :-) Dem var både billiga och platta haha , precis det jag behövde..

Snart är det mat, skinkfrestelse alt. lapskojs.. hmm ja jag vet inte riktigt ja vad jag tycker om det. Men det kanske är superduper gott ! jag hoppas för jag är så hungrig !

Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. tack för igår, det var trevligt i valbo, det var ju ett tag sedan jag var dit, trodde att det skulle vara mycket mera folk än vad det var. sköt om dig och ha det så bra, puss och kram älskar dig hejdå!

PS! mormorslimpan väntar på dig!!

2008-12-09 @ 19:08:42
Postat av: sara

skit fiint ju! :P hehe övergett dem rosa?!

2008-12-22 @ 12:48:13
URL: http://saraolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0