min kropp känns som - pang boom bang

Känner redan hur smärtan börjar komma. Dels träningsvärken från igår, som börjar beblandas med värken från idrotten idag. Känner hur resten av kroppen försöker att lämna benen. Lyckas jag så slipper jag smärtan.
Pratade med Emma en snabbis idag innan idrotten, hon är så stark just nu. Förstår att hon har det jobbigt nu, och ändå så kan jag inte sätta mig in i situationen.
Imorgon som sagt.. Sthlm, ja ni kanske tycker att jag har tjatat på lite om det nu, men för oss som bor i ingemansland så är det värsta woow att få åka dit. Känns som att alla är sådär supertaggad. Haha

Just nu så sitter jag mest och väntar på att kajsas dusch ska börja funka så att hon kan komma hit :-) Orkar inte vara själv hela kvällen. Städningen kommer at gå fort känner jag, viket känns skönt att veta. Men sen är jag ju fruktansvärt sugen på något gott med, men vet inte vad. Jag vet bara att jag inte har det hemma i skafferiet :-(
En julmust skulle iallafall sitta riktigt fint nu :-)

Kommentarer
Postat av: sara

åh julmust! faan va goott! XD förstår att du är taggad för morgon dagen stockholm är en stor grej för småstadsbor som oss.. elr om jag ska vara perfekt bönder som mig och småstadsbo som dig! :P

2008-12-03 @ 17:56:03
URL: http://saraolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0