onsdag

 Igår så åkte jag till valbo med mammsen ! :-) hittade en massa roligt som jag vill ha ;-P
Tyckte det var jätte trevligt att vara där med henne,springa runt i affärerna och ta en liten fika :-)


Just nu så sitter jag i skolan, inte fullt lika roligt men det är lika viktigt..
Har forografisk bild nu... kan man ju tycka vad man vill om..
senare idag så är det religionsprov.. Har inte pluggat ett dugg eftersom jag inte fattar när jag försöker, Jag vet jag är hopplös, ger upp direkt !

Men nu ska jag återgå till skolarbetet jag håller på med..
.. föresten, se jag klarar mig även fast jag inte har dator hemma ;-)


Kommentarer
Postat av: sara

duktigt gjort av dig.. ;) fotografiskbild lät kul.. :)

2008-12-22 @ 12:46:41
URL: http://saraolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0