onsdag

sitter hemma hos pappa just nu.. Känns som att dagen har hållt på i evigheter fast klockan bara är strax efter ett.
Gick upp tidigt imorse för att försöka plugga..
klockan ringde och väckte mig halv sju och jag tog mig in i köket och koka lite te. Sen satt jag mej ner med alla papperna som jag skulle plugga på. Jag satt som ett stort frågetecken. Varför måste politik vara så svårt ?

Julbord i skolan, det är ju inte superduper gott som det borde men det gick i, och sjävklart en julknäcke med julskinka på haha ;-)
efter det tog jag bussen hem till bj, tog lite grejjer som behövs till julen.
Nu hemma hos pappa. Har lagt in hans julklapp i kylen. Ja den måste ämligen vara där. Men annars hade det kanske vart ett roligt ställe att gömma paket på. något att lägga på minnet.

Börjar känna hur julen kommer närmare och närmare, och stressen blir bara större och större. Men jag tror och hoppas att det kommer att bli den bästa julafton någonsin..

Kommentarer
Postat av: sara

klart de kommer bli en bra jul.. :) haha ofta kylskåpet.. :P

2008-12-22 @ 12:54:03
URL: http://saraolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0