skola vs Bj

Tog bussen till skolan idag, kalla mig gärna lat.. jag kallar det att offra mig :-P
Träffade kajsa på bussen och jag tror hela bussen blev irreterade över alla eller hur ?
Vart i skolan idag, det gick ganska snabbt och hände en del roliga saker. Känner att jag verkligen måste börja sköta skolan nu !
efter skolan så klev jag på bussen och mötte upp mamma och vi tog en tur till björksätra dä vi fixade lite i lilla svinstian haha :-)
Blev lite rensning.
fick massor med kakor av mamma med :-) + en mormorslimpa (mitt favorit bröd) som mamma hade bakat !

Kommentarer
Postat av: Anonym

man får vara lat ibland! XD

2008-12-01 @ 23:03:44
Postat av: mamma

tack för en trevlig liten stund, vill du ha mer av det goda brödet och kakorna så är det bara att komma och hämta...sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns. puss och kram älskar dig hejdå!

2008-12-02 @ 10:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0