Smaskigt fast inte smarrigt

Försöker skriva ett litet inlägg här, men min pojkvän hänger över mej med sin chokladpuding han sitter och äter (ja den här tiden dessutom ) men jag får ingen som helst chans att skriva eftersom det smaskar så mycket i mitt öra..

Men igår iaf, var i skolan. Känndes som att det var en lång dag fast vi bara hade teater. Antar att det var för att jag var så trött efter att ha vart i sthlm en hel dag.
Men efter skolan så åkte jag och daniel till valbo ( förlåt mamma, hade helt glömt bort dig !!!! vi åkte nämligen bil. Och när jag var inne på Gina så fanns det en tröja som var så du, det var ungefär "muffins are just ugly cuppcakes" den var rosa och jättesöt ! längst fram hängde den i din storlek, allt för att jag skulle få skuldkänslor tror jag nog)
Daniel köpte en jätefin bh till mej med matchande trosor till såklart :-)..
Köpte en liten present till daniel med, han har namnsdag den 11 dec så jag köpte ett armband, som jag sa att jag köpte till en helt annan person. Haha..

När vi kom hem ifrån valbo så blev det inte så mycket gjort, jag högg in på en julknäcke macka, men det blev inte bara en det blev några till på det. Vadå?
sen blev det lite glögg och en x-ider (winter) hihi den har så mycket glitter :-)
Måste bara nämna att jag aldrig sett någon dricka så mycket glögg som Daniel..
Ni som vet sizen på våra temuggar..... en full sån ..!
det är ganska så mycket glögg det !  Söt gubben då :-)

Idag vet jag inte vad som händer, men jag hoppas att vi kommer hitta på något roligt..
Och jag känner mig lite ledsen idag.. Idag försvinner nämligen den här datorn. (det är daniel´s brors dator och han vill ha tillbaka den) Så nu har jag ingen dator längre, får se hur det går med bloggandet då :-(

Kommentarer
Postat av: sara

glögg är gott men kanske inte så gott att man typ kan dricka en halv liter! ^^ ducktigt gjort danne! ;)

2008-12-22 @ 12:41:40
URL: http://saraolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0