sova sova sova

ska ta och gå och lägga mig nu, måste upp tidigt i morgon så jag hinner duscha, ska ju åka klockan 7,30.
blir tidigt för mig att sova men jag ska göra ett försök, hittade ett par riktigt mysiga sängar jag vill ha också haha, skulle jag ha någon av dem skulle jag ligga i sängen hela dagarna !


en "svävande" säng !! så cool !
image3460
eller vad sägs om den här strand sängen ;-) ?

image731
skulle det inte vara nice att vakna upp i denna ägg-formade ?

image505image507
Om man bor trångt så är detta ett perfekt sätt att sova på !

Nu börjar tankarna sväv.. vilken är min favorit ?? ni får gärna gissa på det !
Och vilken är eran favorit ??

Kommentarer
Postat av: sara

det är jäkligt jobbigt ibland.. jag måste säga att den äggformade såg skönast ut.. dem andra såg hårda ut.. :P sov gott pluttan och ha en skiit bra morgondag! :)

2008-12-03 @ 22:39:27
URL: http://saraolen.blogg.se/
Postat av: Paulina

Jag vill ha ägg sängen.

2008-12-11 @ 23:32:56
URL: http://vinterbarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0