sunday morning

vaknade för en stund sen, men låg och drog mig extra länge idag. Skönt var det.
Datorn försvann inte igår, Till min lycka..:-P
men idag så försvinner den lilla fina och underbara. Aja jag överlever nog utan den.. ?

Igår iaf så hade jag en riktigt lugn och skön dag. Vi gick till affären en sväng, men när vi kom hem så beslutade vi oss för att bara vara inne. Det var ju inte världens mys väder igår. Men vi gjorde det bästa av det, tittade på lite filmer, mös och åt en massa gott..
Jag tänker mest p hur jobbigt det kommer bli imorgon bitti när han åker igen..
Tänk, den här tiden imorgon så är jag själv.. helt själv. Känns ensamt att tänka så. Inte bra !

Men har en hel del planer för veckan så det kommer nog att gå bra :-)  plus att nu måste jag plugga som bara den !!!

Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. vad synd att "din" dator försvinner, men men man har ju överlevt förut så då gör man det utan dator oxå, eller hur....vill du så kan du ju alltid komma förbi en sväng om du känner dig ensam. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns, puss och kram älskar dig hejdå!

2008-12-07 @ 11:19:24
Postat av: Charlotte

Synd att daton försvinnet men hoppas du skriver i din blogg iaf. Så jag har lite koll på vad som händer.. ;P Allt bra med dig annars då? :) Miss You

2008-12-07 @ 11:44:01
URL: http://dinfavo.blogg.se/
Postat av: sara

de är sjukt egentligen hur fast man blir vid en sak. men datorn är som en vän.. är man utan den i mer än ett dygn blir man nästa tokig.. elr är de bara jag?! ;P

2008-12-22 @ 12:44:21
URL: http://saraolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0