tänker på dig

det här inlägget är tillängnat till en person som betyder så mycket för mig ! Jag älskar denna person så otroligt mycket ! Det är hennes dag idag ! Och inget skulle / ska få förstöra det, så jag hoppas bara att dagen på något som helst sätt kommer att kunna sluta på ett bra sätt.
Alla mina tankar skänker jag till dej ! Jag hoppas din lilla söta älskling klarar sig ! Det tror jag att han kommer göra, du har en riktig gentleman som hjälper och stöttar dej nu ! Han har även räddat det jag betyder mest för dej. Din älskade lilla !
Kom ihåg att jag alltid finns här för dej ! Jag älskar dej !


Kommentarer
Postat av: sara

<3 förlåt att jag vart dålig på att komentera.. lovar att bli bättre.. :) puss

2008-12-01 @ 23:06:25
URL: http://saraolen.blogg.se/
Postat av: mamma

hejsan, gumman. tack för det fina inlägget till emma. jag tror att allas tankar är hos henne just nu. johan och en brandman hämtade pellle som hade klarat sig. såna här gånger så önskar man verkligen att man bodde närmare varandra. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns. puss och kram älskar dig hedjå!

2008-12-02 @ 10:33:38
Postat av: emma

Tack Sofia! Det värmer att läsa det där. Tack för att du finns och att du bryr dig!

2008-12-04 @ 15:31:09
URL: http://hedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0