torsdag !

Haha, den stora dagen till ära Klev upp klockan 5. Känns vansinnigt ! Har precis hoppat ut ur duschen, kallt var det att kliva ur den.
Men nu har jag lit tid att få på mig kläderna, äta lite frukost, och kanske helt enkelt ta det lite lugnt innan jag ska åka. Halv åtta, vansinnigt tidigt att sätta sin fot på skolan, trodde aldrig vi skulle behöva vara där så tidigt.. Menmen..
Avfärd till sthlm idag. Känns inte längre som att jag vill, vi ska ju bara på tråkiga studiebesök, finns det 2 saker i livet som inte kan intresera mig minre så är det just politik och religion( och vi ska till riksdagen & en synagoga).. Bra fia lyckat !
Och ingen som vill gå "vilse" och shoppa med mig, eller shoppa överhuvudtaget ! - jag har inga pengar är det alla säger.. Och det kan jag inte diskutera emot direkt.
Men  dagen kanske vänder och blir skit skoj, Vi kan ju hoppas på det !

Idag så kommer älskling hem med. Så det är han som kommer sitta och vänta på mig haha ! Sen får vi väll försöka ha en trevlig helg då..


Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. hoppas att du får en trevlig dag i stockholm, det kan faktiskt vara rätt intressant att besöka riksdagen och en synagoga. men stockholm åker man bara till om man ska shoppa. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns puss och kram älskar dig hejdå!

2008-12-04 @ 16:18:12
Postat av: sara

jaa de tycker jag vi ska! :D hoppas sthlm blev lyckat och jag lovar att jag hade shoppat med dig om jag varit med! ;)

2008-12-04 @ 21:33:22
URL: http://saraolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0