blommig klänning och röda skor

nu sitter jag här... ont i huvve och lite smått seg av dagen.. men vi hade roligt idag på våran avslutning, kajsa och jag stod fast vid våran tradition och var lite smått lulliga. och hela klassen och våra mentorer och självklart våran underbara teater lärare var där och hade trevligt.. vi åt lite paj och pratade om året så gått.. och bara hade det mysigt helt enkelt... sen avslutade vi det hela med att knäppa en massa crazy bilder på oss allihopa..(kommer nog hamna lite bilder här då med..) stiligt värre...
men självklart så slutade det i katastrof när vi låg där i en hög på våra lärare och alla blev bita av rödmyror...fortfarande röd på arselet av dem där jävla betten ! men det var klart värt det ! och nu har man sommarlov, känns toppen att få vara ledig ett tag nu ! Helt underbart !... imorgon ska jag ner och kolla på studenten.. känns lite surt att veta att jag hade kunnat stå där om jag inte bytt linje.. men jag är ändå glad att jag gjorde det, älskar min klass, och älskar verkligen linjen jag går :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0