...

Hundra frågor
1. Vem är du?
fia

2. Ålder: 19

3. Personlighet: Flummig

4. E-post: ja...

5. Stjärntecken:
fiskarna

6. Jag kommer från: sandviken

7. Jag bor: trea (75,8kvm)

8. Vad gör du nu? vaknar till liv

9. Civilstatus: dejtar

10. Spel: mina spel på telefonen..

11. Djur jag är lik: sengångare

12. Lyckonummer? 21

13. Vad är snyggast, brunetter eller blondiner? Både och

14. Din bästa egenskap: att jag bryr mig

15. Din sämsta egenskap: lat

16. Husdjur: Dammråttor ?

17. Familj: Mamma,Pappa, 3 systrar, 1 bror

18. Kroppsdel du har mest nytta av: ögonen

19. Kroppsdel du tycker bäst om: läpparna

20. Jag sover:
I sängen .. ?

21. Bläck eller blyerts? Bläck

22. Tror du på något?  Kärlek

23. Frisyr: trasigt

24. Hårfärg: blond för tillfället

25. Ögonfärg: gröna

26. Längd: 1,73

27. Vikt: ...

28. Skostorlek: 39

29. Gillar:
Mycket

30. Ogillar: Mycket

31. Favoritmat: raviolli

32. Favoritglass: twister

33. Favoritdessert: ris ála malta

34. Favoritpizza: bacon ägg oliver och lök

35. Favoritdryck: loka smultron

36. Gillar du godis? Ja, jag lever på godis

37. Isåfall vilken sort? allt !

38. Min favoritdrink: orgasm

39. Min favoritfilm: stolthet och fördom

40. Min favoritdag: fredag

41. Min favoritklädesplagg: mina röda spetstrosor

42. Min favoritbok: en vingklippt ängel

43. Min favoritmusik: Allätare

44. Min favoritlukt: armani diamond

45. Min favoritblomma/planta? Rosor

46. Öl eller vin? Vin

47. Liknar du en kändis? jag är en kändis

48. Senast köpta skiva: oj... ingen aning

49. Senast film på bio? 21..

50. Bästa låten i världen? run the show

51. Senast lästa bok: sanningen om diamanter..

52. Favoritförfattare: ehm....

53. Skriver du dagbok? Jo. faktiskt ibland

54. Bästa årstiden:
Sommaren såklart

55. Älsklingsfärg: lila

56. Skulle aldrig ta på dig: En hel del

57. Vad ville du bli när du var liten? strippa

58. Blev du det? Kanske..

59. Brinner för: Musik, dans

60. Sportbil eller familjebil? Sportbil

61. Katt eller hund? vill ha en mellanstor hund

62. Har du nån nojja? Ohja..

63. Fobier?  fötter och spindlar

64. Deppig eller glad? Oftast glad

65. Politiskt insatt? Eh, neh

66. Värdesätter du ärlighet? Ohja!

67. Brukar du dra vita lögner? När det behövs ja!

68. Är det ok med vita lögner? I vissa fall, ja!

69. Känner du en mytoman? nje det hoppas jag inte

70. Har du pojkvän/flickvän? ne...

71. Är du kär?  Kanske

72. Hur tidigt stiger du upp? Tidigt

73. Är det bra eller dåligt? Ganska bra!

74. Vem/vilka vet mest om dig? daniel och ana

75. Gillar du att slåss? ja, men jag undviker ändå såna situationer

76. Vad har du på dig just nu? mina "bondporrtrosor"

77. Vad ska du göra ikväll? Sova ?

78. När var du senast riktigt full? sista april

79. Är du seriös? Ja.

80. Hur många väskor äger du? 15-19 st

81. Hur många bilar har du? ingen

82. Hur många biologiska syskon har du? 2

83. Isåfall, vad heter dom? emma och paulina

84. Hur många timmar sover du per natt? Inte många

85. Vem är snyggast i världen? daniel och jude law ;)

86. Vad är du allergisk mot? hästar

87. Ska du duscha idag? japp !

88. Vad är det för veckodag?  måndag

89. Vad är det för datum idag? 16/6

90. Vad gör du nästa år? TAR STUDENTEN !! (och  flyttar till Linköping förhoppningsvis)

91. Är du likgiltig? ibland

92. Hårdrock eller synth? hårdrock

93. Är du uppväxt i stan eller på landet? Sandviken

94. Har du utländska föräldrar? Nope

95. Gillar du att laga mat? Ibland

96. Märkeskläder eller secondhand?  Det som passar

97. Hur många par skor har du? En hel del även där ett trettio tall iaf

98. Är du sexuellt frustrerad? *eh*

99. Vem är snällast just nu? kajsa

100. Var har du ont? ryggen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0