god morgon småfolk

hej. nu sitter jag här utan att ha blivit väckt av att han ska upp och jobba, eftersom han är ledig. Hmm men det betyder ju inte att ja kunde sova mer än en timme längre än annars.. fan jag suger på det här ! så som vanligt går jag direkt hit till datorn, slänger i en snus och sitter och vaknar.

hehe en lite komisk sak, jag råkade gå in på någons presentation på efterfesten.com, sen frågade hon vem jag var.. och nu är hon inne på min sida nästan varje dag :P ... ? kanske ska uppdatera min presentation så att hon kan se någon förändring nån gång då och då haha :)

men nu ska jag nog ta och krypa ner i sängen igen och få lite värme ;) pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0