goo morgon..

lite yrvaken just nu.. men det ska väll snart gå över. gunderar på att slänga mej framför tv:n ett tag. so you think you can dance börjar ju snart .. sen så ska jag väll ta och städa då, som jag har sagt att jag ska göra..

snart kommer min syster upp :) emma...
hon kommer imorgon :D glad jag känner mig just nu.. kommer snart få träffa henne.. men det känns ändå som att hon har gjort ett litet felval.. hon borde åkt till västerås just nu till min andra syster. Fast hon tål ju inte råtterna..
men jag är iaf JÄTTE glad att hon ska komma :) hon ska kanske bo hos mig om dagarna, det beror på hur pappas tillstånd är..

men nu ska jag som sagt gå och sde på tv:n så... hej svejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0