grattis michaela ! <3

i morse så va jag till tandläkaren... fy fan va hemskt det va ! han bedövade inte ens rätt tand.. :S men han är ju snygg min tandläkare iaf. :)
alexandra följde med mej dit :) sen gick vi omkring på stan lite grann, tills vi höll på hungra ihjäl och gick hem för att laga mat.
här hemma har jag inte gjort mycket alls.. bara legat och latat mej.  Ikväll är det sverige - ryssland matchen. det måste man ju också titta på :) hmm men om jag på nå konstigt sätt skulle få tag på pengar så skulle jag ner och fira mickis ikväll :) hon fyller ju arton idag lillgumman :)  Men jag får väll ta och fira med henne nån annan dag :)

tror jag ska ringa kajsa en snabbis, vem ska man annars kolla på fotboll med om inte henne ?? :P
ja nå finbesök tror jag nog kanske inte att jag får ikväll, för hans del blir det att träna. Men man vet ju aldrig om han droppar in här efteråt ..

saknar mina systrar !! dem är dem underbaraste jag vet ! älskar dem mest av allt på denna jord ! hoppas att det är bra med er ! tänker på er hela tiden ! puss


klassen !
linnea,malin,louise,mentor ulrika, kajsa,mentor per-erik, jag, grattis barnet mickis ! <3, och min turk ana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0