ica väntar på mig

sitter och slö tittar lite på fotboll nu.. väntar på kajsa just nu, hon ska komma till mig och vi ska ha en mysig liten kväll... kanske även får ett finbesök ikväll, ev iaf...
kajsa ska sova hos mig så att vi kan börja tidigt imorgon.. är ju skolavslutning då.. ÄNTLIGEN !! och man kan ju inte vara allt för torr då.. så lite dricka kan man väll få hinka i sig iaf..
vet att kajsa håller med mej iaf.. haha ;)

längtar tills imorgon... det ska bli så skönt att få betygen i handen och veta att nu är det sommarlov... fast det är ju inte mycke till sommarväder nu inte :S menmen det löser sig nog iaf det skulle jag tro... hmm lite kyla har väll mina ben blivit utsatta för innan det här så..

men nu ska jag börja klä på mig lite, för snart är gumman här :) puss hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0