innan jag verkligen går och städar..

Önskar du att du bodde någon annanstans? JA, linköping !
Tycker andra att du är attraktiv? ja Oja, ana avgudar mig ;)
Dricker du alkohol? ja, men jag skulle ju kunna dricka mer
Använder du droger? nee...
Röker du? Ibland..väldigt sällan nu förtiden
Vilket schampo använder du? olika just nu... vo5 blondie
Vilken parfym använder du? armani diamond
Vilka skor använder du? det är väldigt olika, men jag tror mina favoriter är mina röda sandalpumps
Vad är du rädd för? spindlar
Gillar du att tvätta? Det är väl inget fritidsintresse direkt..men man måste ju
Gillar du berg & dalbana? Ja, speciellt när man får känslan att man kommer att DÖÖÖ
Bär du ett donationskort? ne ja gjorde det förr, men jag vet inte vart det tagit vägen..


Senaste...

filmen du köpte: skuggspel (jude laws senaste ;P )
låten du lyssnade på: markus kunegård - ibland gör man rätt, ibland gör man fel
personen du ringde: daniel
personen som ringde dig: daniel
tv-program du tittade på: blue water high
personen du tänkte på: ja men vem gissar du själv på ? daniel ;) och mamma :P
boken du läste: den nakna sanningen
gången du badade i ett badkar: två dagar sedan
gången du badade i havet: Oj jag minns inte ens ! :S
Saknar du någon nu? Ja, som fan att jag gör !
När var du i en affär senast? igår när vi köpte glass
Mötte du någon du kände då? ne... eller jo, max
Har du nytvättat hår? nja, det vill jag inte påstå..men snart har jag det :P
Vad luktar du nu? vitlök... mums
Vad drack du senast? vatten...
Vilken färg har du på dina underkläder nu? svart
Vad för kläder har du på dig nu? pyamasbyxor, och en tjocktröja


För eller emot...

långdistansförhållande: emot
utnyttja någon: emot
självmord: emot
tonårsrökning: emot...
att använda droger: EMOT!
köra bil onykter: Emot
förhållande mellan homosexuella: FÖR!!!!!
såpoperor: Emot
dokusåpor: För

Har du någonsin...
gråtit över en pojke: Ja.
gråtit över en flicka: Ja.
varit i slagsmål: Ja.
blivit arresterad: Ja.
ljugit för någon: Ja.


Antal...

gånger ditt hjärta har brustit: 1
skivor du äger:70 kanske men jag vet inte
gånger ditt namn har varit i tidningen: många gånger (brottningen, är ju sandvikens brottarprinsessa, värt att nämnas)
hårstrån du har på kroppen: alldeles för många
ärr du har på kroppen: för många
Anser du själv att du är snygg? nej.
Vem är snyggast? många det !
Har någon varit otrogen mot dig? det hoppas jag inte på
Hur många på din polarlista har du hånglat med? oj.... ooops.. slampa här
Är du svårflörtad? det beror på..
När är du född? 11mars1989
Vad har du gjort idag? vaknat, borstat tänderna, suttit vid tv:n, suttit här...
Vad gjorde du igår kväll? myste med daniel..
Vad vill du helst ha nu? en städerska
Vilket är ditt livsmål? att bli rik..utan att kämpa
Vad har du för puder? inget!
Har du använt någon hårprodukt? ja
Tycker du om dina grannar? ja det gör jag verkligen :)
Använder du icq eller msn? msn.
Hur många datorer finns i ditt hus? 1
När fick du senast en present? får väll säga igår, fick ju en tidning :)
Vilken är din favoritfärg? gul
Sämsta färg då? spyorange
Har du blivit hotad via telefon? nee..
Har du någon förebild? ja..mina systrar
Hur många lampor har du i ditt rum? 1
Vill du ha barn? JA!!
Hur ofta loggar du in på helgon? aldrig.
Längtar du till din nästa födelsedag? ja och nej, fan jag fyller 20 då, systemet :) betala för sjukvård/tandvård :(
Brukar folk säga att du ser äldre ut än du är? ja...
Har du rakat dina ben någon gång? mmmmm
Vilka språk kan du prata? Svenska
Skulle du vilja ha silikonbröst? JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hur många hål har du i öronen? ett i varje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0