lycka är att kunna ta sig dit man vill ...

jag är så glad att jag har cykel ! , och att jag slapp fixa med den själv. Tack håkan ! du förstår inte hur mycket det betyder att du gjorde det här för mig ! Äntligen slipper jag sitta och bara tänka på vart jag vill och hur jag ska ha råd med buss. Nu är det bara att trampa :D

just nu regnar det... mycket !! men va gör det ? jag ska antagligen få mysa med min daniel ikväll, ev se nån film och äta nå gotta till det. Känns så bra att det är han och jag ! <3 lycka att vara med honom !

saknar mina systrar mesta av allt ! ni är dem som står mig närmast.. så kommer det alltid vara. Ni finns alltid där för mig, och jag finns alltid där för er. Love you !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0