måndag morgon

nu sitter jag här och skriver igen.. är glad över gårdagen.
han ska höra av sig när han har slutat jobbet, det låter bra i mina öron.

nu ska jag väll ta tag i min disk, och städning för den delen.. måste ju damma och dammsuga idag tänkte jag. men jag orkar ju inte... har börjat bli förkyld med, vilket gör att jag får ännu en andlendning till att lata mig.. gud vilka ursäkter jag gör upp även för mig själv.. tänk om jag bara vore rik.. då skulle jag kunna ha en städerska, gud så skönt det skulle vara :) haha
om jag skulle flytta till en etta så skulle det nog bli lite bättre, för då skulle jag verkligen kunna rensa ut, ja menar en massa möbler och sånt jag inte behöver.. om jag skulle göra det nu så skulle det ju bli tomt här i min trea och det vill jag ju inte heller...

aja.. nu får det va nog med ursäkter, jag måste ju få fingret ur arslet nån gång.. så hej svejs



mammas ursöta vovve ziggy :D han är min lilla älskling, har inte träffat honom på jättelänge.. vilket påminner mig om att jag verkligen måste ta och gå till mamma någon dag nu i veckan.. kanske i morgon ?? !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0