mm så mysigt

idag har jag varit med kajsa.. vi gjorde lite ris a´la malta.. såg på film och bara tog det lugnt.. :)

lite senare så kom daniel och hälsade på. det var både mysigt och trevligt, och ja vi hade det ju självklart helt underbart ;) men nu måste jag byta sängkläder... igen.

är hungrig som fan nu ! jag hatar slutet av månaderna.. eller a i mitt fall, hela den här månaden när det gäller ekonomi.. jaja snart får jag pengar. Då ska jag se till att handla hem lite mat. och köpa en inflyttningspresent till daniel !

ska gå och sova snart.. är inte bara hungrig.. jag är trött med. Och i morgon ska jag som vanligt städa.. imorgon ska jag ta tag i badrummet.. så ska jag försöka rensa ut lite saker jag inte har någon nytta av :) och låta dagen gå helt enkelt.. tills han hör av sig.. ja, morgon dagen är bort lovad till den bästa , även om jag måste vänta hela dagen på att han ska sluta jobbet. det känns SÅ värt det.. för det är ju trots allt den underbaraste jag pratar om.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0