mysigt

igår så jobbade jag ju som sagt.. mellan 16-22.. vi hade det faktist riktigt trevligt :P det var ju som sagt inte mycket till jobb... idag ska hon börja jobba klockan tio.. vet inte om jag kan jobba med henne idag. för jag har ju besök jag.. och det kommer för mig i första hand.
men jag tror iaf att jag ska åka dit en stund om jag hinner. men annars har jag inga planer för dagen..

...måste ju lägga till att jag är otroligt dålig på att tippa fotboll ! nu är holland ur.. dem jag tippade som vinnare. Hmm ja det kanske blir en match mellan tyskland - ryssland i finalen. Riktig maktkamp :P snart är iaf em över..skönt.

men nu ska jag gå och krypa ner till sängen igen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0