nyttigt

känner mig super stolt just nu.. har varit ute och gått nu på morgonen :)
först när jag klev upp så klädde ja på mig.. daniel var jätte stressad och därav lite tjurig :P sen gick vi.. eller a det sluta med att han lära cykla iväg fort, för att han skulle hinna till jobbet.
och efter ett litet tag fick jag medelande av honom där han bad om ursäkt .. så gulligt :)

nu är jag hemma hos pappa. Och funderar på att gå in och väcka emma :) ja men det tror jag nog att jag ska göra.. skoj skoj :)haha

sen ska jag och emma hjälpa mamma att storhandla:P

ikväll blir det nog utgång.. men bara en liten en.. tänker inte supa ner mej totalt iaf så mycket vet jag.. hoppas att det är nå roligt folk ute i lilla sandviken idag då. blir iaf centro,lillpuben och 8-ball först. sen får vi se om det blir kharma också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0