pussar och kramar i massor

kom precis på att jag inte skrev nå igår.. kanske för att jag var lite bakis.. eller för att jag var så irreterad för att min mens kommit..? emma åkte iaf hem igår.. tråkigt tråkigt, men jag fick ju träffa henne en hel del..

igår så va jag och emma till mamma och åt.. vi åt "laxstubbar" och massa annat :P det var jätte gott !! sen myste jag med ziggy ! älskar min lilla vovve ziggy :)
se var det dags för emma att åka hem. Så pappa kom och hämtade oss och körde emma till gävle station. Var jobbigt att säga hej då till henne.. menmen vi syns väll snart igen får jag hoppas.. saknar palle med !! <3

åkte till Ikea en sväng efter det, hittade ingenting ja kände att jag riktigt behöver, men den kom jag ju på det när jag väl var hemma igen.. en äggskivarae. menmen det är ju inte speciellt bråttom inte.
daniel kom förbi mej på kvällen, jätte trött var han stackarn, så vi gick och la oss kl nio :P men det var mysigt att ligga där med honom och veta att det är han och jag.

Idag så ska jag nog träffa kajsa, vi ska åka och äta tror jag.. hehe om hon hinner vakna förstås :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag älskar dig min ängel. Varje gång är jobbigt när vi måste säga hejdå,men snart bor du här nere :) Och vi ska få ner Palle med ;)

2008-07-18 @ 11:14:49
URL: http://hedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0