regnig onsdags morgon..

börjar med igår... ja va hände då.. ? åkte buss till skolan och åt mat, mmmmmm pannkakor. inte fy smam det inte :P sen gjorde jag mitt sista matte prov.. och min sista rest för den här terminen... och jag klarade det ! :D

sen åkte jag och kajsa till ica björksätra för att handla... vi hade ju planerat att kolla på fotboll vi, och eftersom ingen av oss egentligen är engagerad i fotbollens värld så tänkte vi att det var dags, så vi köpte ett sexpack folköl och massa chips och dipp..
då ser man ju iaf ut som en fotbolls älskare...tänkte vi...spanien -  ryssland slutade ju 4-1 ... men sen hade vi den viktiga matchen med... Sverige - Grekland .. där sverige vann med 2-0... det trodde inte jag att dem skulle göra... är inte svenska fotbollslandslaget sådär skitdåliga ??
sen fick jag iaf ett finbesök som tittade på sverige matchen med oss...


nu i morse....
vaknade klockan 6.. inte av min egen mobil... men gick upp för jag ska ju ut tidigt idag jag.. ska ju träffa klassen innan vi börjar skolan idag.. mitt finbesök klev upp och vi hej då.. och här sitter jag nu..snart ska jag iväg.. ja tar nog bussen.,. det regnar ju så mycket därute..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0