rostade mackor

hej, har precis vaknat och klivit upp ur sängen.. va är det med folk idag. dem väcker mig en efter en. eller ana och J gjorde det.. ana kanske ska komma förbi.. J har nog samma planer, men dem stoppar jag.
Kajsa ska också komma förbi mej idag.. sen ska jag få finbesök på kvällen :)
 
men nyvaken som jag är iaf sitter jag och tuggar på en liten chokladbit. pimplar vatten och har precis tagit en snus. Fan jag måste klara av att sluta snusa. varför måste det vara så himla svårt för ? ska verkligen försöka. behöver bara rätt motivation.. egentligen tror jag att den finns där.. men det är svårt att sluta för någon annans skull.

saknar palle gör jag också ! jag hade jätte roligt med henne. men jag hoppas att vi kanske ses till cityfesten, det är ju inte så långt dit inte... fan ju mer jag tänker så.. ju närmare att börja skolan igen blir jag. Fan då.. ett sommarlov är ju inte alls långt. Hur ska man hinna ladda om på det ? jaja, jag har ju iaf börjat planera mitt projektarbete, men med tanke på vad jag ska göra så måste jag nog börja ganska nu för att ens kunna hinna med det. jag är ju helt hopplös på det jag tänker göra, men jag hoppas att jag kan lära mej och göra ett bra arbete.

måste städa lite idag.. fick faktist en del gjort igår. jag diskade, tvättade och gick ut med kartongerna. okej.. kanske inte mycket.. men det blev en del iallafall.. så jag tänkte att jag ska fortsätta där jag slutade igår.. det betyder att jag måste, tvätta, dammsuga och skura idag... och  städa grundligt inne i badrummet. men först ska jag gå och äta lite rostat bröd. skulle vela göra toast istället med makrill och ost. mums va gott.. men det blir vanliga rostade mackor eftersom jag är så duktig att jag varken har ost eller makrill hemma. men jag klagar inte på bara rostat bröd heller.. eller ?

åhh va seg alla som jag ska träffa idag är.. ana väcker mig. men sen ska hon sova.. fan ta henne :D min lilla älskade invandrar flicka :) och jag har ingen aning när kajsa kommer idag heller. hon kommer när hon vaknar.. så det blir väll runt tolv ett tiden skulle jag gissa på.


här är min klass :) Bak: mickis,ana,linnea,malin
främre; jag, våran underbara teater lärare clara , louise och kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0