rutiga pyamasbyxor

har precis klivit upp, vaknade tidigt.. som vanligt. kan inte sluta tänka på honom. :P

igår så kom kajsa hem till mig, vi tittade på film och åt ute. Hon bjöd mig, för hon hade för mycket rikskuponger enligt henne.. daniel kom förbi en snabbis han med :) han hade rakat huvudet, sexy I think ;)
sen tittade jag och kajsa på lite mer film... vilket visade sig vara en värdelös skräckfilm... the wisher

fortfarande lite mätt efter maten jag åt igår.. men det var rikitgt gott var det. men nu ska juag sätta mig framför tv:n.. funkar ju minst lika bra som att sitta här så.. hej svejs


<3 älskar dig syster paulina ! hoppas du förstår det ! tänker på dig ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0