snart sommarlov..

snart så är det sommarlov och jag längtar som bara den.. bara två dagar kvar.. ! Imorgon ska jag göra ett matteprov.. det vill säga min sista rest. Får hoppas att jag klarar det.

Igår pratade jag med syster om en sak.. är glad för hennes skull. Tror hon har tagit rätt beslut och jag hoppas att hon kommer att ha trevligt :)

men iaf det var längesen jag skrev nu.. så jag kan ju iaf försöka skriva ner lite vad som har hänt under dagen... klev upp halv sex på morgonen (jag vet, jag känner mig duktig) sen klockan sju så GÅR jag till skolan.. (känner mig ännu duktigare)... är i skolan hela dagen.. förutom då jag gick till banken och fick sitta där en timme bara för att få ta ut lite pengar... hmm sen efter skolan så tog jag med mej kajsa hem.. vi tittade på lite film..
sen när hon skulle bege sig vidare hoppade jag in i duschen.. la mej i soffan och kollade på fotboll.. frankrike- rumänien.. är så glad att det blev noll-noll.. eftersom jag visste att rumänien inte hade någon chans att vinna.. efter det fick jag finbesök ;) och ja vi hade det trevligt.. tittade på fotboll och myste lite..

ska nog snart gå och lägga mej... tänkte gå upp tidigt och ta mej en promenad (tro det eller ej, men jag tänker börja röra på mig :P )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0