stor tjocktröja

hejhej.. va har hänt under dagen...
vaknade upp, med honom brevid mej.. han var inte lika mysig mot mig som igår kväll.. och bättre blev det väll inte, hans svartsjuka sida började komma fram igen, och han kände sig osäker vart jag står.. försökte förklara att han är den enda för mig... men det slutade med att han skulle höra av sig senare under dagen..

pratade med palle med, hoppas att hon får det trevligt, det gör jag.. och även om sällskapet inte är det bästa just nu så hoppas jag att hon skämmer bort sig själv nu när hon är på kryssning.. har pratat med henne ganska mycket under dagen.. och hon har vart på spa på båten så jag vet att hon tar hand om sig själv.. det tycker jag att hon gör bra.. hon är verkligen värd att unna sig själv det tycker jag.

träffade honom senare, vi åt pizza och hyrde film.. hairspray, som jag faktist tyckte va ganska så rolig :)
vi myste lite och pratade en massa.. sen gick vi och köpte glass... han köpte en tidning till mig med.. solo, han vet att det är min favorit tidning, och han var jättegullig som köpte den åt mig så att jag slapp vänta tills den 28 med att kunna köpa den..
vi gick till dagiset och gungade och åt upp våra glassar, pussades en massa och hade det jätte mysigt. Vill verkligen försöka sluta snusa för hans skull, vet att han skulle bli jätteglad då.. men inte lika glad som jag. vill verklige inte vara så beroende av det.
men nu ska jag gå och titta på förlängningen av fotbollen.. jag hoppas att det blir straffar. ! det skulle vara roligt !

nu känns det verkligen bra mellan mig och daniel, och jag hoppas att det leder dit vi vill att det ska leda.. bara vi låter det ta sin tid.. vill verkligen inte påskynda någonting ! bara vara med honom.. så som det ska vara.. daniel och jag. det har alltid varit vi, det är oundvikligt. enda sedan vi var små så var det på något sätt han och jag.. och så ska det förbli. :D
lycklig med honom.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0