tokfrossa ? :P

hejhej.. nu är ana på väg hem.. ja va kan man säga om våran dag ?? ;) haha jadu, den har varit fylld med matglädje vill jag ju säga :)
vi gick till ica och köpte mat.. massa mat !!!
sen gick vi vidare hem till mig och började tillaga det :) det blev en trerätters kan man säga... även fast varje mål i sig var större än en normalstor middag ;P

till förätt blev det : en baguette med salami
till varmrätt : potatissallad, kyckling och tsatsiki
och
till efterätt : ris a´la malta
att dricka till : mineralvatten och coca-cola


Bild meny.. OBS ! det är inte just dem här baguetterna vi åt, inte heller samma kyckling osv. bara bilder för att försöka förstå mängderna ;) och mängden av det vi åt är ca 10 ggr så mycket som det här





fantastiskt gott var det , men mycket mättsamt, speciellt med tanke på dem enorma mängder det var så är det nog stor risk för explosion.. så var försiktig om du befinner dig i björksätra samt sanvikens centrum område..

kollade på film gjorde vi också. Step up.. jag äslar den filmen ! tittar på den nästan varje dag.. som ett litet beroende tror jag nog.. men ett bra sådant. och nu så ska jag titta lite på fotbollen.. förstår inte själv varför jag tvingar mig själv att se på det, och dessutom heja på något av lagen.. jag hatar fotboll, men det är något jag försöker ändra på... hur som helst så hoppas jag att holland vinner hela em. för ryssland måste dem väll spöa i kvarten åtminstone..

men nu ska jag vänta och se när han hör av sig.. han borde ringa när som helst nu.. så får vi se om jag kanske får finbesök i kväll med :)
puss hej

Kommentarer
Postat av: Paulina

sötis kom och gör efterrätt åt mig med. ^^

Puss

2008-06-19 @ 23:56:42
URL: http://vinterbarns.blogg.se/
Postat av: Paulina

sötis kom och gör efterrätt åt mig med. ^^

Puss

2008-06-19 @ 23:57:38
URL: http://vinterbarns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0