trevligt med systeryster

sitter här nere i västerås nu.. är hos syster :D så glad att jag får träffa henne !... ja kom hit igår.. då gick vi på rim fm festivalen och åt lite langos.. mums mums efter det så hjorde vi inte så mycket utan vi gick hem istället..

idag följde jag med henne när hon skulle rida.. även fast jag är livrädd och allergisk not hästar.. mina skor blev förstörda av all jävla skit.. det var lite tråkigt. Men det var roligt att få se henne rida. hon är jätte duktig.
sen gick vi hem och duschade. sen sklle ho iväg och äta middag med några vänner.. jag vela stanna hemma och se fotboll.. sverige förlorade mot spanien med 1-2.. men det visste man ju att dem skulle göra redan innan matchen började..
snart är det ryssland - grekland. därjag hoppas att grekland spöar skiten ur ryssland. eller åtminstone vinner :)

imorgon ska jag åka hem.. jag tror att kajsa saknar mig lite ;)
nu ska jag iaf bänka mig framför tv:n igen och se fotbollen.. samtidigt som jag fortsätter planera mitt projektarbete inför trean :) tror jag har kommitpå en bra grej att göra :)

puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0