trött och eländig

hej. har just vaknat.. fast jag är trött som bara fan.. men jag kan inte somna om..
igår så kom alexandra hit.. vi bestämde oss för att inte bara sitta på arselet så vi åkte till årsunda en snabbsväng. träffade lite folk man kände. sen åkte vi hem igen.. för jag kunna nämligen inte vara borta så länge eftersom jag prioritera en annan den kvällen... som satt där och väntade när jag kom hem.

egentligen blev jag väckt i dag.. max kom förbi och frågade om jag hade besök..sen gick han.. jag uppfattade aldrig riktigt va han sa eftersom jag typ sov när jag öppnade dörren..

och va ska jag göra idag ?? ja först ska jag vänta på att den där <3 vaknar.. sen ska jag väll duscha, förhoppningsvis hitta något att äta.. sen vet man aldrig hur länge han stannar.. men sen så ska jag iväg och jobba.. haha ... jepp jag ska iväg och jobba med ana för hon behöver sällskap där hon ska vara.. den hon skulle jobba med är bortrest. så det kommer bli trevligt. det är ju inte som att det är mycket till jobb tvärt om ! :) vet inte ens vilka tider vi ska jobba men det löser sig ju.. ana ska komma hit innan vi åker dit iaf så.. måste försöka hinna städa lite med.. och prova sy.. jag måste ju komma igång med att sy nu...

men just nu blir det väll att jag går och lägger mig i sängen med mitt sällskap :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0