tröttast i världen ??

har precis klivit upp.. va är det med folk som måste jobba. jag förstår inte hur ni orkar gå upp så tidigt. visst, jag går ju upp minst lika tidigt när jag har någon som sover över som ska iväg till jobbet, gulligt ? jaja det är värt att offra det iaf :)helt klart..:)
sverige förlorade igår som alla redan vet.. det var ju självklart det, ryssland spelade väldigt bra. nog om det.. eftersom det inte var speciellt roligt.

hoppas att ana kommer hem till mig idag :) skulle vara trevligt, har saknat min lilla turk så mycket ! älskar henne ! hon sa att hon kanske skulle komma förbi, men det beror på om hon har sin flört där hemma eller inte, förstår henne ;P men jag hoppas iaf. och jag kanske ska jobba med henne i helgen, men det beror på om mitt såkallade finbesök kommer vara hos mig i helgen. Vet att jag kommer ha någon över nätterna i helgen, men kommer vi umgås på dagarna ? det är frågan. och gör vi inte det så kommer jag jobba med henne, det skulle vara lite roligt.


jag och min älskade saknade ana <3 love you my little bitch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0