coca-cola

inatt så sov jag inte mycket.. rädd för att vakna upp va jag, men tillslut så lyckades jag sluta mina ögon..när jag däremot skulle öppna mina ögon så vela jag bara försvinna, det tog mej flera minuter att klara av att öppna dem, men när jag väl gjorde det så visade det sig att jag fortfarande var ensam, jag blev otroligt lättad..

image10


idag tänkte jag försöka ta mej ork till att gå ner till pappa, packar nog väskan full med skolgrejer då med, så att jag kan ta och plugga lite.det behövs ju ganska rejält det ! imorgon så har jag engelska prov, och ev att jag tar och gör ett historia prov imorgon om vi ens har nån historia... sen måste alla rester vara inlämnade den 8 maj.. annars får man IG.. jag måste börja med engelskan, det är den som ligger risigast till just nu..
sen kanske jag tar vägarna förbi min lilla turk som jag älskar så mycket:) så att jag får kramas med henne..då kan jag sova där innan jag ska till skolan så slipper jag gå så långt imorgon bitti när jag sa gå, för hon bor ju bara två minuter från skolan, själv bor jag en timme bort... men så har jag ju inge busskort just nu, så det är lite smått drygt..

image12<jag och min älskade turk ana <3


ska och tänker försöka få tag på min systeryster Palle idag med ! har försökt nå henne ett tag nu, men hon har inte velat svara för mig.. jag hoppas att det har löst sig för henne iaf.. Jag hoppas av hela mitt hjärta och det vill jag att hon ska veta och förstå ! <3 älskar henne !!!

image13



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0