hinner inte med

jag klarar inte av all stress i skolan... har så många rester och allt måste vara inlämnat på fredag.. klarar det aldrig.. försöker och försöker.. men det går bara inte.. jag har verkligen ingen ork till det..
vet inte va jag ska göra för att orka med.. har nästan slutat med godis.. käkar c-vitaminer... tar nå ginseig tabletter för att vara mer pigg.. men inget av det hjälper.. jag motionerar mer än vanligt... men jag orkar helt enkelt inte med.. mitt psyke tar knäcken på mig...

Jag pratade med Palle idag <3..
hon vet nu.. jag talade om för henne vad som hände sista april/1 maj..
och jag vet att hon läser det här.. så... palle du får verkligen inte tala om det för någon ! inte mamma inte emma.. inte nån... jag säger det till mamma när jag känner att jag klarar av det... vet att jag kan lita på dej.
saknar dej som bara den ! men snart ses vi.. snart ses vi allihopa. du jag emma och mamma.. vi ska ha dem roligaste dagarna man kan ha.. fan ja det ska vi verkligen !

Tog ett långt bad idag med.. allt för att försöka slappna av och försöka ta hand och bry mej om mej själv.. gick ju bra ska ni se... blev bara segare.. inge klartecken i min skalle.. but I keep on fighting...
tänker inte ge upp.. har för mycket att leva för, för att ens tänka tanken på att ge upp... det enda jag har förlorat genom alla år är mig själv.. och det ska jag bevisa för mig själv och andra att jag klarar av att bygga upp..

några punkter på förändring...:

- festa betydligt betydligt minre... knappt festa alls... nästa gång jag dricker kommer vara när jag får sommarlov.
- skära ner på godiset..
- vårda min kropp med lyxiga produkter
-  försöka återuppliva mitt trasiga hår..
- fortsätta fixa med lägenheten så att jag kan trivas i den..
- motionera mera..
- äta c-vitaminer och allt sånt skit..
- ta tag i skolan så gott det går..

men just nu är nog allt jag klarar av att gå och ta några alvedon.. kan inte gå och lägga mig än heller.. ska få besök :) trött som fan.. men va gör väll det ??
nationella i morgon.. startar med matten.. som jag absolut inte kommer att klara av.. har inte ens någon miniräknare..   :S
inte speciellt smart.. kom att tänka på det nu... hade det vart tjugo minuter sen så hade jag hunnit springa till ica och köpt en.. men nej då... allt ska ske försent..

image15

Kommentarer
Postat av: Paulina

Du klarar det gumman.
Jag vet det. Och det är bra att du försöker ta hand om dig själv.
Jag älskar dig.
Och jag kommer att vara tyst.

2008-05-08 @ 21:58:22
URL: http://vinterbarns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0