mr. woodcock

har precis vaknat... va fan skulle jag upp så här tidigt för ?? ja visst ja... dem börjar ju snart arbeta hos mina grannar igen... jobbigt jobbigt.. kanske man borde gå en timme tidigare till skolan ändå :P
hmm idag har jag en teaterlektion, sen vet jag inte om det blir nån idrott idag eller inte... sen måste jag vänta enda tills klockan ett för då ska klassen på teatertreornas föreställning :) hoppas att den är bra ....
sen så ska jag och kajsa (om det blir som vi tänkt) plugga.. vi måste ju in med alla rester före fredag.. jobbigt jobbigt.. kommer ju aldrig hinna med det jag inte..men jag ska jobba på nu, måste fokusera på skolan.

Imorgon har jag nationella i matte(fyra jävla timmar) och i engelska, men i engelskan är det iaf muntligt så det tar ju inte så himla lång tid..

trött på min förkylning är jag också... nu börjar ret hostan komma fram, jobbigt jobbigt.. menmen.. nu ska jag iaf gå och smörja in ansiktet och göra mej klar...

image14<älskar er mina små söta babes  !.. ni är kärlek ! ana (till vänster) & linn (höger)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0