när man trodde att sommaren faktist var här...

fyyy fan säger jag bara !! det är snö på marken utanför mina fönster. Det snöade hela dagen igår... Så nu måste man leta fram vinterjackan igen.... fan ! jag vill ha sol ! det har ju varit super fint och super soligt väder hela tiden.. så kommer det snö igen ?? jag förstår inte riktigt :(

menmen.. igår så städade jag och gjorde iordning mitt andra rum lite.. det rummet där allt bara har stått och samlas eftersom det är onödig yta :P så du är det ganska fint här hemma..måste bara städa rent i vardagsrummet efter allt bumpande..

idag så ska jag.. ja städa lite, åka till mamma... plugga..... ja sen får vi väll se om jag hinner med något mer utöver det..

på torsdag så är det premiär på föreställningen... kärlek.kom
nervös är jag... jag klarar inte av att stå på en scen när en massa folk kollar...men va fan ! det ska lösa sig..

imorgon har jag historia prov... hmm jag kan ju tala om att jag inte kan speciellt mycket alls... ska plugga lite så kanske juag kan skrapa ihop ett G-
sen måste jag ju göra lite rester med... hmm det får bli ikväll eller i morgon..

puss hej

Kommentarer
Postat av: Paulina

haha! snö!!
^^

2008-05-21 @ 19:37:21
URL: http://www.vinterbarns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0