2008 har jag

(x) Druckit alkohol.
(x) Snusat.
(x) Rökt.
(x) Rökt vattenpipa.
( ) Testat droger.
(x) Druckit så mycket att jag spytt.
(x) Blandat alkohol med medicin.
(x) Drabbats av minnesluckor.
(x) Sovit i samma säng med någon av samma kön.
(x) Hånglat med nån av samma kön.

( ) Haft sex med nån av samma kön.
(x) Varit kär.
( ) Haft sex på offentlig plats.
( ) Haft sex utomhus.
(x) Haft sex senaste månaden.
(x) Blivit påkommen av någon när jag har haft sex.
( ) Haft sex med ett djur.
(x) Kysst en främling.

(x) Följt med en främling hem.
( ) Haft sex med en främling.
(x) Sagt till en främling att jag älskar honom/henne.
( ) Haft sex med någon som är 20 år äldre eller mer.
( ) Snattat
( ) Stulit en bil.
(x) Blivit arresterad.
( ) Misshandlat någon.
(x) Skolkat.
( ) Somnat i skolan/på jobbet.

( ) Fuskat på ett prov.
( ) Blivit avstängd från skolan.
( ) Liftat.
(x) Flashat.
(x) Gått mot rött.
(x) Hamnat i trubbel med polisen.
(x) Langat bröd från matsalen.
( ) Varit vittne till ett brott.
( ) Använt ett falskt ID.
( ) Brutit någon kroppsdel.

(x) Varit nära på att dö/skada mig riktigt illa.
( ) Genomgått en operation.
(x) Gråtit mig till sömns.
(x) Haft kramp.
( ) Sett en del av mig själv brinna.
( ) Varit med om en jordbävning.
( ) Varit i en bilolycka.
(x) Blivit kittlad.
(x) Blivit bestulen.
(x) Blivit missförstådd.

( ) Blivit puttad i en pool med kläderna på.
( ) Varit utomlands.
( ) Flygit flygplan.
( ) Åkt skidor.
( ) Åkt snowboard.
(x) Hoppat i en vattenpöl.
(x) Hoppat i en lövhög.
( ) Gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna.
( ) Gått vilse.
(x) Suttit på ett tak.

(x) Stannat uppe hela natten.
( ) Inte duschat på en vecka.
(x) Klättrat i träd.
( ) Haft en koja.
( ) Hoppat fallskärm
(x) Sovit naken
( ) Fångat en snöflinga på tungan.
( ) Skrattat så mycket att någon dryck kommit ut ur näsan.
( ) Ätit sushi. 
( ) Ätit ett helt glasspaket på en natt.

( ) Smakat torrfoder för djur.
( ) Ätit en legobit.
( ) Lekt tjuv och polis.
(x) Sjungit karaoke.
( ) Busringt.
( ) Skrivit till jultomten.
(x) Blåst såpbubblor.
( ) Gjort en snöängel.
( ) Byggt ett sandslott.
( ) Fångat en fjäril.

(x) Haft ett te-party.
(x) Legat på rygg och sett molnen flyga förbi.
( ) Tittat på en solnedgång.
( ) Sovit under stjärnorna.
(x) Vunnit i en tävling.
(x) Fått en önskan uppfylld.
(x) Sjungit i duschen.
(x) Skrikit så att jag inte fått luft.
(x) Pratat i telefon i mer än 4 timmar. 
(x) Glömt någons namn

Kommentarer
Postat av: Torbai

Hej,



Kika på vattenpipan.com dom har värsta julrean på allt !!

2008-11-19 @ 10:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0